tisdag 14 juni 2011

Nytt & Fräscht!

Japp, japp!
Nu ger jag mig på det här med bloggandet igen, får se hur länge jag håller lågan uppe med denna då =)
jag har ju varit väldigt kreativ i början, både på min och jovannas blogg men nu kommer jag inte ens ihåg lösenorden, hihi.

Tanken om den här bloggen är väl att den inte ska kräva så mycket utav mig, utan här kommer det främst att handla om Bozz och om hur det går för honom i träning, tävling och lite utav hans vardag =) men även resten av familjen och vänner kommer säkerligen att nämnas och kanske synas ;P
Lite tankar och reflektioner och uppdateringar helt enkelt om vårat nytillskott Bozz och resten av hans familj =)

Lite snabb info om Bozz;
Bozz (urspungsnamn, Rozz)10 månader gammal kom till oss för två veckorsedan, samtidigt som vi bestämde oss för att vara fodervädar åt honom så ändrade vi en bokstav i hans namn pga att våran förra hund som vi tyvärr fick avliva i november pga cancer, hette Rozzy.
Hitills har allt gått jättebra och vi hoppas att han trivs lika bra med oss , som vi trivs med honom <3 och vi ser fram emot en framtid med Bozz här med oss <3

Till vänster här ser ni lite mera fakta om honom =)

Bozz, 10 veckor gammal

2 kommentarer:

  1. Hoppas du håller igång bloggen läääänge! Välkommen till Bozz å fram med kameran =)

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att följa Bozz, hans framfart och er!! :)

    SvaraRadera